EL MILLOR ALIAT PER A LES CLASSES DE CIÈNCIES

Més de 275.000 estudiants ja gaudeixen dels recursos multimèdia i interactius per a l’aprenentatge actiu de les ciències.

BASAT EN COM APRENEM

Un projecte educatiu basat en l’evidència, que ajuda els estudiants a adquirir coneixements duradors, funcionals i transferibles.

MOTIVADOR

El projecte Science Bits promou la motivació i l’aprenentatge profund amb eines fàcils d’utilitzar.

T’ACOMPANYEM

Els nostres assessors educatius t’acompanyaran durant totes les fases d’implementació, garantint un suport personalitzat.

*Informació bàsica sobre el tractament de les vostres dades: Us informem que les vostres dades seran tractades per Learning Bits, SL amb la finalitat d’atendre i gestionar adequadament les consultes, sol·licituds, incidències o suggeriments remesos d’acord amb la seva naturalesa. Podeu exercir els vostres drets de protecció de dades enviant un correu a [email protected] i obtenir més informació sobre el tractament de les vostres dades en l’apartat «Gestió web» de la nostra Política de privacitat. En clicar el botó Sol·licitar més informació declareu que heu llegit i entès la Política de privacitat d’aquest web i com seran tractades les vostres dades per a la gestió de la vostra consulta o petició.
*Si tens problemes per veure el formulari, si us plau escriu-nos a [email protected].

“Els estudiants veuen que necessiten comprendre allò que estan estudiant perquè després ho hauran d’aplicar”

Mercè Boixadera

PROFESSORA DE BIOLOGIA, TECNOLOGIA I MATEMÀTIQUES A L’ESCOLA VEDRUNA (CARDONA)

“Una plataforma excel·lent per desenvolupar el currículum bimodal en el qual es basa el nostre model d’ensenyament”

María José Miranda

PROFESSORA I CAP DEL DEPARTAMENT DE CIÈNCIES DE LA NATURALESA A L’ESCOLA VIROLAI (BARCELONA)

Science Bits aconsegueix aplicar el model educatiu que fomenta l’aprenentatge inductiu, competencial i significatiu a través de situacions reals i properes a la realitat de l’alumne, que li generen interès per aprendre. Tot això fa que resulti molt motivador. Els alumnes destaquen com a molt positius el vídeo inicial que introdueix el tema, la qualitat de les explicacions i de tot el material gràfic.

Cal destacar que els vídeos explicatius estan clarament enfocats a eradicar els preconceptes erronis i a fer que, a través de l’experimentació, els alumnes arribin a entendre els principis científics que il·lustren. També han valorat molt positivament el fet del bilingüisme, el model d’exercicis ràpids, concrets i autoavaluables que contribueixen a regular el propi aprenentatge, i la presència d’un mapa conceptual dinàmic que es pot fer servir per presentar el tema i per revisar i ordenar les idees abans del procés d’avaluació.

Les activitats d’avaluació són totalment coherents amb el procés d’aprenentatge competencial, més enllà dels models reproductius als quals estan acostumats. Cal, però, combinar-los amb exàmens de tipus més memorístic que assegurin l’adquisició del vocabulari i dels conceptes bàsics de la matèria. És, doncs, una plataforma excel·lent per desenvolupar el currículum bimodal en el qual es basa el nostre model d’ensenyament.

EL PROJECTE PER A L’ENSENYAMENT DE LES CIÈNCIES MÉS PREMIAT DEL MÓN

Science Bits ha guanyat 20 premis internacionals a la millor solució per a l’ensenyament de les ciències, compte amb 275.000 estudiants en 30 països del món i va destinat a docents i estudiants de Secundària.

UN NOU ESTUDI AVALA L’EFICÀCIA DE SCIENCE BITS

Segons una recerca publicada a la International Journal of Science Education, els estudiants de les escoles que van utilitzar Science Bits i el seu model 5E van millorar la seva comprensió i aplicació de conceptes clau de manera notable i sostinguda durant cinc anys.

L’estudi científic va ser realitzat per investigadors de la Universitat de Barcelona i la Universitat Rovira i Virgili que van analitzar l’aprenentatge conceptual a curt i llarg termini d’estudiants de dues escoles que van introduir Science Bits al llarg de l’educació secundària en comparació amb dues escoles que van aplicar altres mètodes. Les escoles que no van utilitzar Science Bits no van veure cap millora.

Percentatge de respostes correctes dels alumnes de 3r i 4t d’ESO en el pre- i post-test.